Wednesday, 1 February 2012

Hanya Satu Ku Pinta ♥

 ♥ Sayangs ? harap sayangs baca nie :D Lepas tu simpan dalam hati tau ♥ . Ikhlas bie suka sayangs . bie SAYANG sayangs . bie nak sayangs   
♥ okay , jujur bukan mudah nak lepas cinta kita dekad org baru. tapi benda tu tak mustahil ! sekarang jugak bie dah mula nak SAYANG sayangs . Jujur dari lubuk hati :') bie SAYANG sayangs . kalau bie ada 5 HATI . bie bagi semua kad sayangs . tapi bie cuma ada 1 hati jaa . tu pun bagi semua kad sayangs . bie harap sayangs dapat tolong jaga hati bie . TOLONG . tolong jaga benda tu elok elok jangan sampai rasa tu lenyap  dari hati . :'( minta jangan musnah kan semua tuu :'( sayangs suka ka tgk bie sedih ? sayang snggup tgk bie trseksa mcm nih ? selalu bie contact sayangs reply dua tga kali lepas tu hanyut . ni bukan pertama kali sayangs ? bagi bie sayangs sempurna ♥ tau sayangs cantik , cute semua tu . untung bie kan dapat sayangs ? :'D sayangs jugak selalu mintak SETIA . bie tunaikan semua tu ♥ dengarlah sayangs . ku takkan bersuara kalau dirimu kekurangan . hanya SETIA ku pinta darimu ! alangkah indahnya jika hatimu seperti ku ♥ jangan buad diri bie rasa tak dihargai . jangan jadikan jarak sebagai penghalang  cinta kita ♥ last , bie SAYANG gila kadd sayangs .. ♥  YOU'RE MINE ONLY !!!!! 

No comments:

Post a Comment

Best Blogger TipsGet snow effect